Heeyoo ! Ne zamandır günlük tutma gibi bi alışkanlığım olsun istiyordum . D&R'a girince gözüme ilk bu çarptı açıkçası . Çokk hoşuma gitti . 2-3 gün önce günlük tutmaya başladım. Ama günü gününe tutmuyorum . Yani o gün bi sıkıntım olmuşsa , ya da çok mutlu heyecanlıysam falan yazıyorum ve bu beni gerçekten rahatlatıyor):))
Bu arada son 15 gündür blogla ilgilenemedim . :(( Okuldan çok geç geliyorum ve ödevler falan derken saat 10 oluveriyor . O yüzden cumartesi-pazar giricem çoğunlukla :)) Şimdilik bu kadaaar :)))))

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder